Politiek café op 15 november

Op woensdag 15 november organiseren de zes landelijke partijen in de Hoornse Gemeenteraad  een Politiek Café rondom de Tweede Kamerverkiezingen. In het Huis Verloren gaan sprekers uit de landelijke politieke arena in gesprek over actuele thema’s als wonen, klimaat/duurzaamheid en bestaanszekerheid/armoede.

Landelijk én lokaal

De avond combineert de brede thema’s uit de landelijke campagnes met lokale onderwerpen. Elk onderwerp wordt ingeleid door een expert uit het lokale veld: zo zetten Cees Tip (Intermaris), Coos Schouten (Schouten Techniek) en Gerard vanGorkum (Voedselbank) de discussie op scherp.

Bas de Wit (VVD), Harmen Krul (CDA), Dorien Blommers, D66, Michel Klein (CU) en een politicus namens PvdA en GLgaan met elkaar en het publiek in gesprek. Ook het publiek komt aan de beurt: onder leiding van gespreksleider Chris Wobben bestaat de mogelijkheid om met de aanwezige (kandidaat-) Kamerleden/Statenleden in gesprek te gaan.

Wanneer: 20.00 – 22.00 (inloop vanaf 19.30)
Waar: Het Huis Verloren, Kerkstraat 10, Hoorn
Aanmelden is niet verplicht. Na afloop is er de gelegenheid wat te drinken.